De door u bestelde producten worden verzonden in een kartonnen doos die niet door de brievenbus kan. Er moet dus iemand thuis zijn om het pakket in ontvangst te nemen.

Als standaard verzendmethode voor Nederland gebruiken wij: alleen huisadres en handtekening voor ontvangst. Het pakket mag door de bezorger dus niet bij de buren worden afgegeven en u moet tekenen voor de ontvangst van het pakket.

Wilt u een afwijkende aflevermethode (bijvoorbeeld wel bij de buren), dan kunt u dat vermelden bij de opmerkingen bij uw bestelling of u kunt na een bestelling contact met ons opnemen.

Bezorgtermijn

De bezorgtermijn is van een aantal factoren afhankelijk:

  • Is het product op voorraad (meestal wel, we hebben bijna alle producten ruim op voorraad)
  • Is de bestelling betaald? Wilt u uw bestelling snel hebben, kies dan voor een directe betaalmethode: iDEAL
  • Het tijdstip van bestellen is ook van belang: bestellingen die na 16:00 uur gedaan kunnen niet meer dezelfde dag verwerkt worden
  • Als klant kunt u ervan uitgaan dat u binnen 2 werkdagen uw bestelling in huis heeft. Bij vertraging krijgt u bericht
  • Wanneer uw bestelling bij ons wordt verzonden krijgt u een email met ordergegevens. U kunt dan op de website van de PostNL uw bestelling volgen. De meeste bestellingen worden binnen 24 uur na verzending geleverd

Kosten Nederland

De verzendkosten bedragen 6,95 euro. Dat is een bijdrage aan de daadwerkelijke kosten en wij brengen u dus ook niets extra’s in rekening. Wanneer u voor meer dan 75,00 euro producten bestelt hoeft u geen verzendkosten te betalen. U hoeft hier niets speciaals voor te doen, de kassa is hierop ingesteld.

Bezorging Nederland

Het vervoer en de bezorging van uw pakket worden geregeld door PostNL. Levering vanaf het moment van verzending vindt doorgaans binnen 24 uur plaats.

PostNL bezorgt de pakketten 6 dagen per week (niet op zondag) tussen 09.00 en 21.30 uur. Wanneer u niet thuis bent krijgt u een briefje in de bus. Met de aanwijzingen op het briefje kunt u op de website van PostNL aangeven of u het pakket bij een Servicepunt wilt ophalen of dat u wilt dat het pakket opnieuw wordt aangeboden. U kunt dan ook een tijdvak aangeven.
Wanneer u vragen heeft over het bezorgen van uw bestelling kunt u altijd contact met ons opnemen.