Bij Feel Good Health gaat het er om dat uw ervaring zo goed als mogelijk is. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst op uw leveringsadres.

BETALINGEN

Houdt uw rekening mee dat Feel Good Health geen product verstuurd voor dat de betaling is ontvangen en verwerkt. Als u een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

VOORWAARDEN VOOR RETOUREN

Alle producten dienen te worden geretourneerd in hun originele verpakking, verzegeld, ongeopend en onbeschadigd (indien van toepassing).

Voor CBD: Indien het flesje CBD geopend is geweest kunt u deze niet meer retour zenden. Op de foto ziet u het voorbeeld van de verbroken zekerheidsring dat dit flesje geopend is. Foto

HET RETOURNEREN VAN JOUW PRODUCT

Indien je een product wil retourneren, neem dan alsjeblieft via e-mail contact op met een medewerker van onze klantenservice op info@feelgoodhealth.nl . Een product mag uitsluitend worden geretourneerd indien dit vooraf geregeld is met een medewerker van ons team. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product moet u ons informeren dat u het wil retourneren. Na onze toestemming, dient u het product binnen nog eens 14 dagen aan ons terug te sturen.

WAT TE DOEN MET DEFECTE GOEDEREN

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk foto’s. Zorg ervoor dat jouw producten veilig zijn verpakt voor het retourneren aan ons en, na overleg met de klantenservice, verstuur je je product aan ons terug voor nadere inspectie.

VERVANGING

Indien jouw product bij de levering is beschadigd, moet je ons binnen 7 dagen na ontvangst van jouw product hierover informeren. Je kan het e-mail adres hierboven gebruiken om ons te informeren over de schade (met foto’s). Zodra je het artikel aan ons hebt geretourneerd, zullen wij het inspecteren en een vervangend exemplaar toesturen (indien van toepassing).

RESTITUTIE

Indien er is verzocht om restitutie en het retourneren van het product door ons is goedgekeurd, zal een medewerker van Feel Good Health het product inspecteren om te verzekeren dat het aan bovenstaande voorwaarden voldoet. Indien dit bij de inspectie wordt goedgekeurd, zal een terugbetaling worden gedaan via je initiële betalingsmethode.
Let op:
– Kosten voor retourneren door de klant worden niet terugbetaald, tenzij het artikel is beschadigd bij het verzenden.
– Wij nemen klantenservice enorm serieus, dus als je niet tevreden bent met een product willen wij van je horen. Neem alsjeblieft contact op via info@feelgoodhealth.nl

Retourformulier