Bij Feel Good Health kan er op verschillende manieren worden betaald. Je kunt vooraf betalen via iDeal en via andere door de webshop beschikbare betalingsmethoden. Een aantal voorbeelden:

iDeal

Hoe werkt iDEAL?

In een paar stappen is de betaling gedaan:

  1. U kiest iDEAL als betaalmethode.
  2. U selecteert uw bank.
  3. U komt direct in het internetbankieren van uw bank en logt in op de voor u bekende manier.
  4. De gegevens van uw betaling zijn al ingevuld en u keurt de betaling goed.
  5. Uw bank toont direct een bevestiging van de betaling.
  6. U keert terug naar de webwinkel; bestelling en betaling geslaagd!

Met iDeal betaal je snel via de beveiligde omgeving van je eigen bank. De banken die hieraan deelnemen zijn:

ABN AMRO, ASN bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, ING, Regiobank SNS bank, Triodos Bank en Van Lanschot.

Direct na het betalen ontvang je een bevestigingsmail dat de betaling is voldaan.

Veilig betalen                        

Bij alle betaalmethoden, maken wij en aangesloten webshops gebruik van een Payment Service Provider. Deze Online Payment Provider verzorgt de afhandeling van de transacties. De gegevens worden gecodeerd verstuurd via een beveiligde lijn. Als onze PSP je betaling ontvangt en gecontroleerd heeft, krijgen wij een akkoord en verwerken wij de bestelling. Je krijgt via de e-mail een orderbevestiging. Het is daarom belangrijk dat je het goede e-mailadres invult. Via de orderbevestiging geven wij aan dat de bestelprocedure succesvol is verlopen en dat wij de order hebben ontvangen.

Op alle overeenkomsten en geschillen tussen partijen is het Nederlandse recht van toepassing. Alle prijzen staan vermeld in euro’s en zijn inclusief BTW.

OVERBOEKEN PER BANK

Betalen via overboeken per bank

Maak het bedrag over en vermeld bij uw bankoverschrijving het bestelnummer.

  • Bank: Rabobank
  • T.n.v: Feel Good Health Company
  • Te: Amsterdam, Nederland
  • Bankrekeningnr: NL 21 RABO 0315 9603 96
  • Vermelding van het bestelnummer